1 Ağustos 2013 Perşembe

3 idiots

Uzun  zamandır dizi / film piyasasının bir şekilde içindeyim. Zaman zaman izleyici zaman zaman içerik sağlayıcısı olarak içerisinde bulunduğum piyasanın en çok dikkatimi çeken filmi 3 idiots oldu. Bunun farklı nedenleri var. Zamanında yöneticiliğini yaptığım bir film sitesinde en çok izlenen filmlerden birisi olan 3 idiots için gelen yorumlar beni çok etkilemişti. Gerek film gerekse başrol oyuncusu Aamir Khan için gelen yorumları uzunca bir süre dikkate alamamıştım. İş ve özel hayatımın yoğunluğu bunda etkiliydi. Sonunda 2009 yapımı olan bu filmi geçtiğimiz aylarda izlemeyi başardım. :) 4 yıl falan geçmiş üzerinden film piyasaya çıkalı neredeyse tarihe gömülecekmiş. :D

3 idiots / 3 ahmak filmi gerçekten yorumlarda belirtildiği üzere güzel bir film. Keşke zamanında izleseydim hayatımı değiştirebileceğim bilgileri alabilirdim. Film insanların robot gibi yaşamasına karşı olarak insanların sevdiği işi yapmasını anlatan ki gerçekten doğru yerlere değinen bir senaryoya sahip. Özellikle filmin sonunda hadi be diyebileceğiniz sahneleri görünce hayatın anlamını daha iyi anlayacaksınız. Türkçe altyazılı izleyebileceğiniz bu filmin Bollywood filmlerinin çoğunda olduğu gibi malesef Türkçe dublajı bulunmamakta. Film gerçekten izlenmeye değer, ben izledim ve gerçekten beğendim. Sonrasında yorumlara da bakarak Aamir Khan'ın tüm filmlerini araştırdım. Sanırım adamın içinde bulunduğu bütün filmleri izleyeceğim. Hatta Ghajini filmini şimdiden açtım izlemeye başlayacağım birazdan. Film hakkındaki yorumlarımı da blogumda sizlere aktaracağım. Bundan sonra blogumda izlemenizi tavsiye ettiğim filmleri sağda görebileceğiniz izlenilesi filmler kategorisi altında sizlerle paylaşacağım. Zaman zaman yazdığım blogumdaki her yeni yazıdan haberdar olmak istiyorsanız blogumu takip listesine ekleyebilirsiniz. Haydi kalın sağlıcakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder